منو
سفر خوب
سفر خوب
Slide 3

021-49391000
021-49391111

توجه : در صورت اختلالات شرکت مخابرات لطفا با این شماره تماس حاصل فرمائید
0905-5130792
شنبه الی چهارشنبه از ساعت 10 الی 15
نسیم راه سفر خوب
Slide 3

021-49391000
021-49391111

توجه : در صورت اختلالات شرکت مخابرات لطفا با این شماره تماس حاصل فرمائید
0905-5130792
شنبه الی چهارشنبه از ساعت 10 الی 15
نسیم راه سفر خوب
previous arrow
next arrow
Shadow
آیا بهترین فصل برای سفر به دبی وجود دارد؟ - سفر خوب

آیا بهترین فصل برای سفر به دبی وجود دارد؟

آخرین اخبار | مه 22 | 2023 | بدون نظر

مدت زمان مطالعه این بخش : 2 دقیقه

آیا بهترین فصل برای سفر به دبی وجود دارد؟

آیا بهترین فصل برای سفر به دبی وجود دارد؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل‌ها در دبی واقعاً به سبک فصول در نیمکره شمالی نیست، بلکه از ملایم به سوی گرم و سپس به خیلی گرم و بسیار گرم می‌رود. بهتر است دبی را بر اساس طیفی از میزان گرما مدیریت و ارزیابی کنید. برخی اواخر بهار را که شرایط برای استراحت در ساحل مناسب است، ترجیح می‌دهند. در حالی که برخی دیگر خنک‌ترین ماه‌های زمستانی از آذر تا اسفند را ترجیح می‌دهند، زمانی که می‌توان فعالیت‌های زیادی در فضای باز انجام داد، اگرچه ساحل ممکن است خیلی سرد باشد.
حضور در دبی در زمستان بسیار جادویی است. این شهر در زمستان مملو از رویدادهای فصلی در فضای باز است و حتی کمی بارندگی نیز دارد. خنک‌ترین ماه‌ها، دی تا بهمن است که دمای حداکثر روزانه معمولاً به ۲۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و کم‌ترین دمای شبانه به ۱۵ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد. دمای دریا در زمستان به طور متوسط به ۲۳ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد که برای برخی می‌تواند کمی سرد باشد. جشن‌های نیمه زمستان از روز ملی در اوایل آذر شروع می‌شوند، همراه با مسابقات راگبی ۷ نفره و کریسمس. آب و هوای معتدل تا فروردین ادامه دارد، سپس تا پایان ماه اردیبهشت همه چیز به سرعت گرم می‌شود.

سورپرایزهای تابستانی دبی

شکی نیست که هوای دبی در تابستان ممکن است به سرعت ناخوشایند شود، اما شهر بسیار مجهز و راحت است و همه جا تهویه مطبوع دارد. اگر در تابستان به این شهر سفر می‌کنید، حتماً از فروش تابستانی در ماه تیر دیدن کنید. نکته در مورد دبی این است که فروش اجناس فقط به فرآیند فروش ختم نمی‌شود. حداقل چیزی که می‌توانید انتظار داشته باشید مجموعه‌ای از کارناوال‌ها، فعالیت‌ها، رژه‌های پرشور، نمایش‌های مجلل، جشنواره‌ها، مسابقات و بسیاری موارد دیگر است.

فستیوال های دبی

در دبی از کجا خرید کنیم؟

دبی مراکز خرید زیادی دارد که برای خرید مناسب هستند. در ادامه برخی از این مراکز آورده شده‌اند:

• دبی مال
بزرگترین مرکز خرید جهان به خودی خود یک مقصد و جاذبه واقعی است. در مرکز خرید دبی مال نه تنها بیش از ۱۰۰۰ خرده‌فروش هستند که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید (و احتمالاً جیب خود را خالی کنید)، همچنین گالری لافایت و فروشگاه‌هایی مانند Bloomingdales نیز وجود دارند. همچنین می‌توانید در یکی از منحصربه‌فردترین آکواریوم‌های جهان، استراحت کنید، در یک پیست یخ، اسکیت سواری کنید.

• جمیرا
اگر می‌خواهید یک مقصد خرید مدرن‌تر داشته باشید، به City Walk بروید. بوتیک‌های شیک، جوان و پرجنب‌وجوش در مسیر پیاده‌روی قرار گرفته‌اند و خیابان‌های به‌ سبک پاریس در پس‌زمینه‌های زیبای شهر به شکل مار ادامه دارند.

• دهکده اوتلت – جبل علی
این دهکده بزرگ ۵/۱ میلیون متر مربعی شما را با جذابیت خود مست می‌کند. معاملات باورنکردنی در مورد برخی از بزرگ‌ترین اقلام یافت می‌شود.

• مرکز خرید امارات
درست مانند دبی مال، پاساژ امارات نیز فقط یک مقصد خرید نیست. یک سرزمین عجایب زمستانی درست در داخل یک سیاره جادویی است و بسیاری دیگر نیز وجود دارند.

• مرکز شهر میردیف
با بیش از ۴۳۰ فروشگاه، همه چیزهایی را که ممکن است نیاز داشته باشید در اینجا پیدا خواهید کرد. شما به سادگی می‌توانید صبح خرید کنید و سپس به طور معمول بعد از ظهر خود را در یک پارک محلی یا ساحل بگذرانید.

 


برای مشاوره و اخذ ویزا ها کافیه همین الان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۴۹۳۹۱۰۰۰ ۰۹۰۵۵۱۳۰۷۹۲

کارشناسان خبره سفرخوب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

ستاری ، رو به روی مجتمع تجاری کوروش ، جنب پله برقی ، پلاک ۸۲ ، ساختمان RS ، طبقه سوم ،واحد ۶ تلفن های ثابت : ۰۲۱۴۹۳۹۱۰۰۰ ۰۲۱۴۹۳۹۱۱۱۱ ۰۲۱۴۹۳۹۱۲۲۲

ایمیل : safarekhoobvisa@gmail.com

پیچ روبیکا سفر خوب

@safare_khoob

@safare_khoob

همچنین به سایت سفر خوب سر بزنیدwww.safarekhoob.com و یا از طریق روبیکا به کانال ما بپیوندید.

کانال ما در روبیکا : visaschool

مشاوره صحیح ، تصمیم درست برای اخذ ویزا

Tags , , , , , , , , , , , , , ,
ترجمه کنید (translate)